Feb 3, 2010

Contoh Almari Dinding gaya AMI - Simple Fastrack DIY Project

Salam...

Almari Dinding - Simple Fastrack Project DIY

Almari design ini menjimatkan dan optima ruang bilek dan boleh diadunkan fungsi segar atau penyamaran latar belakang dinding (Sleek and Wall fully covered camourflage effect cabinet)

Projek mudah ini anak saya yang bikin semasa hujung minggu cuti sekolah, bagi DIY level layman tiga hari siap termasuk mengecat, saya ngarah Jer! Maklumat langkah DIY terperinci dan bahan-bahan yang digunakan akan dimuatkan dilembaran topik Projek Pilihan Riasrumah gaya AMI.

Testimoni projek: saya kata murah; mereka kata klasik?

Saya percaya anda boleh buat lebih baik dari almari contoh ini.

*Anggaplah yang saya terposing didepan almari tu....sebagai hakcipta patented gaya AMI. Jangan anda komen yang tercegat tu... komen Almari sahaja.

* Sebutan anak saya maknanya DIY level orang biasa 'layman' atau perempuan ke..pun mampu buat.

Jumpa lagi....

No comments: